مریممریم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامان سكينهمامان سكينه، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بابا حميدبابا حميد، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تولدت مبارک دختر نازم

1393/6/18 0:05
نویسنده : مامان مریم
102 بازدید
اشتراک گذاری

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی 

 

تولدت مبارک . خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت شکرگذارم 

 

 وهمیشه از آن سلامتی و تندرستی وصالح بودنت را می خواهم

 

 خدایا هزار مرتبه شکر   

 

دخترک عزیزم 

 

این روزها بی اندازه شیرین شده ای، و من هر روز بیشتر از روز قبل مست می

 

شوم از شراب پاک مادری. تو همه هستی من و پدری.روزی هزار هزار مرتبه

 

خدای مهربانم را برای داشتن دختری مثل تو شکر می کنم و می دانم شکرانه

 

هایم  ذره ای از لطف خداوند را جبران نمی کند.

 

جانِ مادر!

 

با خنده هایت جان می گیرم. با کلمات مفهومو نامفهوم تو اوج می گیرم و بر

 

سجاده شکر خداوند بوسه می زنم که مریم گلم حالا دیگر بی تکیه گاه می

 

تواند بنشیند آهسته قدم بردارد و دوان دوان به سوی اغوشم بیاید وعصر که

 

می شود بی صبرانه چشم به در می دوزد و با تک صدایی ذوق آمدن پدررا دارد.

 

عزیز دلم

 

می خواهم بخورمت با آن اداهای شیرین و دوست داشتنی. نمی دانم من

 

بچه ندیده ام یا همه مادرها از دیدن شیرین زبانی ها و شیرین کاری های

 

دلبندشان آنقدر به ذوق می آیند که گاهی مثل من عزیزشان را از فرط

 

عشق  در آغوش می فشارند، فقط می دانم نفسم به نفس های تو بنداست.

 

 

دوست داشتنی ام!

 

من و پدر عاشقانه عاشقانه عاشقانه دوستت داریم. و تو را به خداوند که از ما

 

بر تو مهربانتر است می سپاریم و از او هر لحظه می خواهیم که وجود نازنینت. .را حفظ کند آمین

پسندها (1)

نظرات (0)